27.2.-3.3.KRTEK A NEMOCNÁ MYŠKA

S knížkou: Jak krtek uzdravil myšku. Děti vyprávěly děj pohádky a povídaly o vlastních zážitcích o nemocech. Navštěvují lékaře, kdo byl v nemocnici, jak  a čím se léčit. Předškoláci již vědí, co je prevence, že léky nejsou bonbóny. Při tvoření děti rozfoukaly bacily jsme rozfoukali. Hra: Vezmi Otesánkovi krtky, se dětem líbila a děti Otesánka nakreslily i co snědl. Víme, jaké jídlo je zdravé, nezdravé a jaké dobroty máme rádi.  Vyrobili jsme  si z krabice Otesánka a děti procvičily smysly: zrak procvičily - co vidím. Hmat - co to asi je. Chuť - umíchaly si avokádovou pomazánku a ochutnávali sladké, kyselé, slané. Sluch si děti procvičily šeptandou do telefonu. A čích jsme procvičili u oběda. V pátek jsme si procvičili paměť -  copak to Otesánek snědl?